EQUUS | Forest Meri
forestmeri@forestmeri.cz +420 603 791 511

EQUUS


equus_logo

 

 

Technické provedení
Rozměrové a hmotnostní parametry lesního speciálu Equus 175N jsme zkonstruovali tak, aby i na nejširším provedení pneumatík se dal přepravovat na standardním kamiónu (viz. nákres). Těžiště jsme znížili na maximální možnou míru, při zachovaní dostatečné průchodnosti. Kabina má dvoje dveře, což umožňuje pohodlnější nastupování. Hydraulickou ruku jsme zkonstruovali dvojstupňově, na zlamovacím ramenu má 100kn a na hlavním 120kn, to znamená, že jsme jí osadili tak, aby sa dala složit pod úroveň střechy kabiny a zároveň, aby co nejmeně přečnívala za zadní obrys Equusu, což umožňuje bezproblémovou přepravu stroje. Maximální rychlosť Equusu 40km/h sa hlavně osvědčí při dlouhých přesunech z parkovacího stanoviště do lesního porostu.
Životnost
Při konstrukci jsme vycházeli z těžkých podmínek v kterých lesní traktory pracují. Konstrukcí rámu jsme zvýšili životnost a zároveň nezvýšili hmotnost stroje a proto jsme zvolili švédský materiál VELDOX 700, který má dvojnásobnou pevnost (ROPS), a tím aby vydržela běžné převrácení traktoru, bez vážnější deformace. Komponenty jsme dimenzovali na dvojnásobek výpočtů, při kterých by měli být provozované traktory.
Lehký servis + dostupnost dílů

V traktoru jsme se vyvarovali řídících jednotek, kromě motoru a hydrostatu , kde jsme osadili čtečku chyb, která operátorovi ukáže konkrétní poruchu na motoru. Hydraulické válce jsou zaměnitelné, stejné konstrukce, na přední radlici, zadním štítě, řízení a i v klembanku. Všechno jsou to vylepšení, které umožňují operátorovi co v nejkratším čase vyřešit co nejvíc poruch v jeho vlastní režii.

Revoluční technologie, špičkové zpracování

V první fázi byl navržen stroj střední třídy ve výkonové kategorií 125kw. Těžiště stroje bylo sníženo na max. možnou míru při zachovaní průchodnosti v terénu. Rozměrové parametry stroje se navrhly tak, aby i na max. rozměru pneumatik se dal přepravit na standardním nákladním autě (kamiónu). Řízení je navržené tak, že max. otáčky volantu z jedné krajní polohy do druhé krajní polohy jsou tři otáčky. Naviják je zkonstruovaný tak, aby max tažnou sílu a přiměřenou rychlost dosahoval už na volnoběžné otáčky motoru. Kabina má dvoje dveře, které Vám umožňují vystoupit a nastoupit z té strany, z které máte lepši přístup. Hydraulická ruku je zkonstruovaná dvojstupňově, na zlamovacím ramenu má 100kn a na hlavním 120kn. Hydraulická ruka sa dá složit do horizontální polohy, což umožňuje bezproblémovou přepravu stroje. Max. rychlost stroje je konstruovaná na 40km/h dopředu i dozadu s možností odpojení zadního náhonu. Jsou to všechno technické řešení, které Vám zabezpečí komfort a ekonomiku provozu.


Zobrazit více

Produkty

Máte zájem? Napište nám nebo volejte 602 121 361

Opište prosím číselný kód z obrázku:  
Po odeslání zprávy Vás kontaktujeme nejpozději do 48 hodin
Naši partneři