motor n serie | Forest Meri
forestmeri@forestmeri.cz +420 603 791 511

Motor

VALTRA Inc. Valtra N série  (99 - 163 hp) třetí generacelogo_valtra

MOTOR


Spolehlivé AGCO motory

AGCO Power 33 AWI, 44AWI nebo 49AWI Common Rail je srdcem modelové řady N. Tyto motory se vyznačují elektronickým systém řízení motoru SisuTronic EEM3, ve kterém můžete nastavit vstřikování paliva až pětkrát za spalování. Je to již 4. generace motorů Agco Power.

Motory nabízí prověřenou a spolehlivou technologii, která funguje efektivně za všech podmínek. Silná konstrukce energetických motorů AGCO prokázala jsvoji vynikající kvalitu v průběhu let.

 

 

Elektronické řízení motoru umožňuje optimalizovaný výkon

Viskózní ventilátor a Common Rail vstřikování umožňuje, aby motor byl tichý a přitom poskytoval vynikající výkon a točivý moment pro všechny úkoly. Motor splňuje požadavky emisní normy 3B. Vysoký točivý moment znamená velký odběr proudu při nízkých otáčkách, což snižuje spotřebu paliva a tažné síly při současném snížení hladiny hluku. 

Čistý vzduch do motoru = čisté výfukové emise a nižší spotřebu paliva. V tomto motoru je chladič a mezichladič umístěny vedle sebe. Chladičí a klimatizace jsou nyní sklopné, aby se lépe čistily. Svislá poloha sání motoru je standardní u modelů N113-N163.

  N3 serie motor

 

Motor v N sérii v kostce

  • Mnoho změn bylo provedeno s motory u nových modelů řady N, ale výkon a točivý moment jsou stále vlastní všem motorúm Valtra AGCO Power.

  • Motory se systém Common Rail mají vyšší tlak (1600/1800 bar) a přesnější vícestupňové vstřikování, které nabízí vynikající účinnost a čisté spalování.

  • Přísnější pravidla emisí vedly k významným pokrokům v technologii motorů také pro traktory. SCR technologie byl nyní zaveden i na řadě Valtra N.

  N3 motor

 

SCR technologie

   
SCR technologie VALTRA N3

SCR technologie pomáhá čistým emisím výfukových plynů pomocí kapalného roztoku močoviny (AdBlue) - technologie je řadu let používána u těžkých nákladních vozidel. Tím, že se odstraní škodlivé emise oxidů dusíku, může spalování v motoru být účinnější s čtyřventilovou technikou a vyššími vstřikovacími tlaky. Celý systém vstřikování je novinkou.

Efektivní spalování také znamená lepší spotřebu paliva - až o 10% ve srovnání s předchozími motory. Technologie SCR kterou využívá Valtra, využívá kombinaci katalyzátoru oxidace nafty (DOC) a selektivní katalytickou redukci (SCR).

Pozornost při umístění komponent a jejich optimální velikost (kombinace dvou různých typů katalyzátoru) umožňuje zachování kompaktní velikosti traktoru. SCR motory používají pouze čistý vzduch, který pomáhá prodloužit životnost motoru. Kromě toho, používání AdBlue zaplatí samo za sebe, zvýšenou účinnosti paliv.

Při současné úrovni emisí jednou z alternativ SCR systémů je EGR (recirkulace výfukových plynů), která je vhodné pro nízkouvýstupní motory a když optimální účinnost paliv není prioritou.

 

Nízké otáčky volnoběhu

Otáčky volnoběhu je inovací Valtry. Pokud je traktor zaparkován a je použita ruční brzda, otáčky motoru klesnou na příjemných klidných 650 ot./min.

  VALTRA N3

Zobrazit více

Máte zájem? Napište nám nebo volejte 602 121 361

Opište prosím číselný kód z obrázku:  
Po odeslání zprávy Vás kontaktujeme nejpozději do 48 hodin
Naši partneři