S série
Více výkonu, více komfortu
Valtra představuje zcela novou řadu silných traktorů Série S. Tyto traktory nabízejí velkým podnikům a podnikům služeb více výkonu a komfortu než jakýkoliv jiný traktor. Nový traktor je nabízen v pěti modelových řadách od 270 do 370 koní.
Motor srdce S série
Traktor byl vyvíjen v těsné spolupráci s mateřskou společností AGCO. Srdcem a páteří nové Série S je motor AGCO SisuPower 8,4 CTA-4V (SisuDiesel) a bezestupňová převodovka AVT (AGCO Variable Transmission).
SCR technologie snižování emisí
Nová Série S představuje pokrokovou technologii snižování emisí motoru Selective Catalytic Reduction (SCR). Systém původně vyvinutý pro nákladní automobily je nyní poprvé použit v zemědělském sektoru. SCR funguje na principu snižování emisí pomocí vstřikování dusíkové sloučeniny AdBlue do výfukového systému. Představením tohoto systému se Valtra stává leadrem mezi traktorovými výrobci z pohledu ochrany životního prostředí. Nová Série S již dnes splňuje emisní normy Tier 3B platné od roku 2011. Spotřeba AdBlue činí přibližně 3% spotřeby nafty. To v praxi znamená, že 51 litrová nádrž pro AdBlue musí být naplněna přibližně jednou při třech tankováních nafty. SCR technologie nabízí mnoho výhod pro uživatele. Redukuje spotřebu paliva přibližně o 10%, umožňuje navýšení výkonu bez zatížení motoru zvyšující se teplotou. Výsledkem je delší životnost olejů a tím zvýšená životnost motoru. SCR je standardem u modelů S 352 a volitelně k dodání na všech ostatních S modelech a to již od modelu S 232.
Převodovka AVT
Bezestupňová převodovka AGCO (AVT) reprezentuje odzkoušenou technologii, která nabízí traktorům mnoho cest jak zvýšit produktivitu. Pojezdová rychlost a otáčky mohou být nastaveny pomocí plynového pedálu, ručního ovládání nebo automaticky.
Tažná síla, hydraulika a závěsy Série S umožňují snadnou práci i s nejnovější a největší závěsnou technikou. Zadní tříbodový závěs má dostatečnou zdvihovou sílu.. Výkon hydrauliky je 175 l/min, 6 hydraulických rozvaděčů a přímý vývod hydrauliky s load-sensing blokem jsou standardem.
Základní hmotnost traktoru 10 300 kg může být navýšena na hmotnost 14320 kg použitím přídavného závaží nebo až na hmotnost 17640 kg s dvoumontáží.
Kabina
Zcela nový komfort obsluhy je zajištěn novou prostornou luxusní kabinou. Tato nová kabina poskytuje excelentní výhled všemi směry. Volitelně může být do kabiny nainstalováno otočné řízení, které zvyšuje výkon v reversním směru. Odpružení kabiny na vzduchových měchách ve všech čtyřech rozích, spolu s přední odpruženou nápravou a na výstavě v Hannoveru oceněným aktivním odpružením kabiny AutoComfort, poskytne obsluze maximální komfort.
Ovládání SmartTouch
Valtra SmartTouch umožňuje obsluze snadnou dostupnost všech ovládacích prvků díky ergonomické loketní opěrce ve spojení s multifunkční ovládací pákou, ovládacími prvky hydraulických okruhů, tříbodového závěsu a vývodové hřídele, stejně jako dotykového displeje terminálu a panelu
s ovládacími tlačítky
Páka pojezdu s programovatelnými tlačítky umožňuje obsluze ovládat traktor aniž by musela zvednout ruku z loketní opěrky. Páka je na loketní opěrce umístěna ve svislé poloze, umožňující přirozenou polohu a pohyb ruky vpřed a vzad při ovládání pojezdu. Provedení multifunkční páky umožňuje obsluze odpočinou svému zápěstí a palci pokud právě ovládá kolébkové přepínače. Páka je opatřena měkkým gumovým povrchem příjemným na dotek, který zároveň zabraňuje sklouznutí ruky při jízdě v členitém terénu. Celou pákou se dá pohybovat do stran a vpřed a vzad, podobně jako s počítačovou myší.
Dotykový displej ovládacího terminálu o velikosti 9” je navržen pro snadné ovládání traktoru a všech jeho pokročilých funkcí jako je souvraťový management U-Pilot, automatické navádění Auto-Guide a další systémy precizního hospodářství. Ovládání terminálu je jednoduší a intuitivnější, nežli ovládání moderního chytrého telefonu: interaktivní obrázek traktoru umožňuje jednoduchý přístup ke všem funkcím a nastavení za méně než tři kliknutí nebo posunutí prstu po displeji. Prostřednictvím Valtra SmartTouch lze nastavit neomezené množství profilů uživatelů nebo nastavení jednotlivých strojů. Displej dokáže komunikovat a pracovat se systémem automatického řízení Auto-Guide, systémem ISOBUS i s obrazem z přídavných kamer, takže není potřeba žádných dalších přídavných monitorů, jež by snižovali výhled z kabiny.
Traktor je vybaven nastavitelnou citlivostí řízení, kdy sama obsluha si může rozhodnout kolik otáček volantu bude potřebovat na maximální otočení kol přední nápravy. Xenonové pracovní světlomety vpředu, vzadu, ale i po stranách zvyšují výkonnost i v noci. Kabina je vybavena chladicím boxem a v kabině je i plnohodnotná sedačka pro spolujezdce. Celkově má Série S velkou variabilnost doplňkové výbavy jako je ISO-Bus kompatibilita s nářadím, samonavádění po poli (včetně řízení), asistent řízení a dokonce i klimatizované sedadlo řidiče. Zákazník dostane opravdu vše po čem zatouží.
Zobrazit více