Drtiče MUS-MAX 10 NMV, drtič dřeva, větví | Forest Meri

MUS-MAX drtiče a štěpkovače dřevaLOGO_MUS-MAX

 

WOOD-TERMINATOR 10 HACK-TRUCK


Mobilní Mus-Max 'Hack-truck':
Rychleji než konkurence!

10 hack truck10 hack truck

 

 

 

 

 

Potřebný výkon traktoru:

400-5100 PS

 

Šířka vstupního otvoru:

98 cm

 

Výška vstupního otvoru:

71 cm

 

Výkon štěpkování:

až 180 m3/hod.

 

3 NEJLEPŠÍ ARGUMENTY

  • pouze nastartovat motor

  • rychleji k zákazníkovi

  • kabina s klimatizací a vysokou viditelností

WOOD-TERMINATOR 10 Hack-Truck

S 'Hack-Truck', vývojový tým Mus-Max definuje nové standardy v oblasti výroby štěpky.           Asi po sedmi letech vývojové práce, je výsledek jasný: nejjednodušší štěpkování a nejlepší účinnost je s pomocí motoru kamionu! 

Představili jsme tento Hack-Truck koncept jako první výrobce drtičů spolu s kamionem MAN TGA 410 již ny výstavě KWF 2004 v Groß-Umstadtu/Hessia.

V té době náš zákazník Nassl z Altomünster u Mnichova měl představu, že chce zůstat sedět v kabině při drcení. My se ujali jeho myšlenky a spustili pilotní projekt spolu s firmou Lochner / SRN tak, že původní motor s kamionu pohání štěpkovač a jeřáb. Kromě jednoduché koncepce pohonu s převodovkou a klínovými řemeny se spojkou, měla přednost zejména perfektní dřevní štěpka s malou jemnou frakcí a vysokým stupněm flexibility a efektivity nákladů.

Mezi velké hlavní výhody tohoto kompaktního-nákladního drtiče patří:

Je u zákazníka rychleji, protože kamion je rychlejší než traktor.

Obsluha stroje pracuje v kabině. Když se musí přejet na další místo drcení, změna z pozice obsluhy drtiče do pozice řidiče je velmi rychlá.

Se strojem 'Hack-Truck' se velmi dobře manévruje díky poloměru otáčení.

Všechny důležité ovládací a kontrolní funkce drtiče, jeřábu a nákladního automobilu jsou ovládány přímo z kabiny.

Tento 'hack-Truck' je velmi šetrný k životnímu prostředí a ekonomický, protože motor splňuje Euro 5 emisní normy a vůz má velmi nízkou spotřebu paliva 0,3 až 0,5 litrů na metr krychlový dřevní štěpky (BCM).

Silnou stránkou jízdy NMT je to, že na kamionech MAN a Mercedesse již osvědčilo mnoho modelů (WT 9 10 a ZS 11) a nezaznamenali jsme žádné poškození stroje..

Pro obsluhu a pro rezidenta, tam je méně hluku.

Velké pohodlí pro obsluhu drtiče v kamionu nebo jeřábu kabinou s klimatizací: méně prachu - méně hluku - dobrá viditelnost.

Konstrukce jeřábu se zvedací kabinou je ideální, pro vysoko vyskládané hromady dřeva.

V zimě je snadnější montáž sněhových řetězů pro nákladní automobily, než pro traktor.

 

Kromě toho si můžete vzít s sebou přívěs a pracovat pro podniky údržby silnic, protože drtič lze provozovat ve směru jízdy na pravé straně. Novinkou v programu je další Hack-Truck terminál se šnekovým dopravníkem bez ventilátoru.

 

TECHNICKÉ ÚDAJE WT 10 HACK-TRUCK


Vstupní otvor (š x v)

cm

98x71

 

 

Průměr kmene

max.cm

70

 

 

Výkon štěpkování

m3/hod.

160

 

 

Počet nožů

ks

12

 

 

Výška komínu

max.m

5,20

 

 

Horizontalní doprava

max.m

8

 

 

Délka stroje

m

7,8

 

 

Šířka stroje

m

2,5

 

 

Váha bez HT

t

10,5

 

 

Váha s HR

t

25

 

 

Délka dopravníku

m

2,7

 

 

Požadovaný výkon

HP

400-510

 

 

Nosič

typ

MAN nebo Mercedes

 

 

 

 

 

 

 

Máte zájem? Napište nám nebo volejte 602 121 361

Opište prosím číselný kód z obrázku:  
Po odeslání zprávy Vás kontaktujeme nejpozději do 48 hodin
Naši partneři